A netenpiac.hu cookie-kat használ statisztikai célból és a felhasználói élmény javítása érdekében. A netenpiac.hu oldal használatával elfogadja a cookie-kat és az adatkezelési tájékoztatónkat Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

Nem érkezett visszaigazoló email a vásárlásról

Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda rakja.

Hol vehetem át személyesen a megrendelt terméket?

Üzletünk nincs, csak személyes átvételi ponttal rendelkezünk, ahol a weboldalon leadott megrendelések átvételére van lehetőség. A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül beérkezik a termék az átvételi pontunkra, melyről értesítést küldünk. Kérjük, megrendelés leadása nélkül ne jöjjön be személyesen. Személyes átvételi pontunk 1076 Budapest Szinva u. 5. szám alatt található. 
Készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség.
Nyitva tartás: H-P 8.30-16.00-ig. Sz-V: Zárva. Személyes átvételi pontunkon a cipők felpróbálhatók. 

Mikorra érkezik meg a megrendelt termék?

A termékeink raktáron vannak, így a megrendelés leadásától számítva 1-5 munkanapon belül kiviszi Önhöz a futár. Amennyiben ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Milyen hosszú garancia van a termékekre?

A garancia összes termékünk esetében 1 év. A garancia minden esetben a számlával vagy másolatával érvényesíthető.

Mi a teendő, ha gyári hibás a termék, esetleg nem vagyok megelégedve, vagy csak meggondoltam magam, és nem szeretném mégsem a terméket, miután megnéztem?

Sajnos nem áll módunkban, és egyes termékek esetében nem is lehetséges minden egyes darabot lepróbálni. Amennyiben a termék hibás, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, és kollégáink a lehető leghamarabb intézkednek a termék kicseréléséről. Amennyiben az átvétel után megnézte a terméket, de nem felel meg önnek, vagy csak meggondolta magát, miután átvette, és szeretné a vételárat visszakérni, abban az esetben, kérjük, juttassa vissza a kézhezvételtől számított 14 napon belül a terméket az alábbi címre: BN Signal Magyarország Kft 1076 Budapest, Alpár utca 10.  (akár személyesen is, egyeztetést követően) a számlával vagy másolatával együtt.  Amennyiben a termék használt állapotban érkezik hozzánk vissza, értékcsökkenést számolunk fel, és nem áll módunkban a teljes vételárat visszatéríteni! Ha a termék csomagolása sértetlen (vagy csak a kipróbálásig volt kibontva), és a terméken nincsenek használatból eredő károk, a számla teljes összegét (szállítási költséget is) visszatérítjük Önnek.  A termékek döntő többsége ajánlott levélként feladható, mivel 2kg alatti súlyúak.  Visszautalás esetén, kérjük, adja meg a számlaszámot is, ahová kéri a visszautalandó összeget. A vásárlástól való elálláskor a visszajuttatás minden esetben a vásárló feladata, és a vásárlót terheli. 

Az elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető: LETÖLTÉS

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról az alábbi dokumentumban tájékozódhat: LETÖLTÉS

A termék meghibásodott, mi a teendő?

A megrendeles@netenpiac.hu e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot. Munkaidőben kollégáink egyeztetnek Önnel, és a lehető leghamarabb intézkedünk, futárt küldünk a hibás termékért. Kollégáink ellenőrzik a hiba lehetséges okát,  és amennyiben az nem szándékosság, vagy hibás használatból adódott, a lehető leghamarabb küldjük a csereterméket. Termékek javításával nem foglalkozunk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A fizetésre két lehetőség van. Előre utalás esetén a pénz beérkezését követően küldjük a terméket. A másik lehetőség az utánvétel, ebben az esetben a futártól való átvételkor kell készpénzben kifizetni a terméket.

Mely termékek vannak raktáron? 

Szinte minden a weboldalon lévő termékünk van raktáron. Aminél esetleg készlethiány lép fel, vagy levesszük, vagy jelöljük a terméknél.